Zincirsiz G.I. JOE Misilleme Jack Reacher Zor Ölüm: Ölmek İçin Güzel Bir Gün Bulut Atlası Şirinler 2011 Çalıntı Hayat Robot ve Frank Efsane Beşli Suç Çetesi Ölüm Yarışı 3 Yarışcı Doğanlar Türkçe

Buz Devri 3 Izle

Salı, 14 Tem 2009 yorum ekle yorumlara git

Buz Devri 3 yani Ice Age Animasyon film serisinin üçüncüsünde Scrat tekrar bir türlü ele geçiremediği meşe palamudunun ve belki aşkında yeniden peşine düşüyor..Manny ve Ellie minik yavru mamutun doğmasını sabırsızlıkla beklemektedirler..Sid Manny ve Ellieye özenip kendine bir aile kurma çabasıyla dinozor yumurtaları çalıyor..Ama Sid için bulduğu bu dinozor yumurtalarından çıkan yavrularla kendine geçici bir aile kurma hevesi pek de iyi olmayacağa benziyor..Kılıç dişli kaplan Diego arkadaşlarıyla ilişkisinde çok yumuşak bir tavır sergileyip sergilemediği konusunda kendini sorguluyor..Dinozor avcısı Sansar Buck ile heyecan dolu ve bir o kadar da eğlenceli bir maceranın tam ortasında kalıyorlar..Film Temmuz 1 de gösterime girdi (2009)..Amerikan yapımı Animasyon filmini aşağıdaki bağlantıya tıklayarak izleyebilirsiniz..


Film çalışmıyorsa lütfen en alttaki yorum bölümüne yazın, hemen düzeltelim..!
  • Facebook
  • Twitter
  1. Perşembe, 16 Tem 2009 zamanında 08:21 | #1

    süber miş be bide heryy potırıda alın be

  2. THEY
    Pazar, 19 Tem 2009 zamanında 23:53 | #2

    ben korku film hastasıyım ama bazende eglenmek güzel oluyor,süperdi bence,teşekkürler:)

  3. alper
    Çarşamba, 22 Tem 2009 zamanında 01:58 | #3

    beklediğim gibi değildi ama yinede iyi

  4. melih
    Çarşamba, 22 Tem 2009 zamanında 16:13 | #4

    çok güzeldi emeğine sağlık

  5. BiRiCiK
    Cumartesi, 25 Tem 2009 zamanında 15:42 | #5

    Bn FuLL 0Larak BekLioDm ama neSe buDa qSL:………………..=)…xD

  6. M.ALI
    Salı, 04 Ağu 2009 zamanında 17:43 | #6

    ALLAHIM YAF. DIGER BOLUMLERI KADAR KOMIK. BUNU IZLEMEDEN ONCE WC YE GITMENIZI TAVSIYE EDERIM. GULMEKTEN OLDUM SOYLE. HELE O SICAN YOKMU, PATLAK GOZLU HAHAHAHHAAH

  7. çıldırmak üzereyim
    Çarşamba, 12 Ağu 2009 zamanında 21:18 | #7

    allahım bütün sitelere bakıyorum ama bi türlü durmadan gidecek ve türkçe olan animasyon bi film bulamıyorum ya çıldırıcam

  8. a
    Pazartesi, 17 Ağu 2009 zamanında 20:32 | #8

    film gzl ama görüntü kalitesi cok düsük

  9. yucel
    Cuma, 21 Ağu 2009 zamanında 17:35 | #9

    Ellerinize sağlık serinin ilki ve ikinci tadında aynen devam etmiş seyrederken eğlendik

  10. scorpion
    Cumartesi, 22 Ağu 2009 zamanında 06:21 | #10

    bence mukemmel bi senaryo emeği gecenlere teşekkurler

  11. zeynep
    Pazar, 23 Ağu 2009 zamanında 11:13 | #11

    süper 1 numara 1000 puan

  12. görüntü
    Pazar, 23 Ağu 2009 zamanında 19:12 | #12

    daaha izzlemedim ama bence bu filmi buraya koyduğunuz için şimdide teşekkürler

  13. BERFU
    Çarşamba, 26 Ağu 2009 zamanında 14:07 | #13

    süper hiç ara vermeden sıkılmadan izleniliyor tavsiye ederim tam büyüklere göre

  14. ezgi
    Salı, 15 Eyl 2009 zamanında 16:25 | #14

    ben daha 12 ye yeni girdim umarım benden büyüklere göre diğildir.

  15. gizem
    Cuma, 23 Eki 2009 zamanında 21:00 | #15

    Çok güzel bi filmdi çok eğlendim(:gerçekten stresten uzaklaşıp kafamın dağıldığını hissettim.İİ geldi(:ama görüntü kalitesi gerçekten düşük.oLsun değdi(:

  16. burak
    Perşembe, 12 Kas 2009 zamanında 02:33 | #16

    süper inanılmaz bişee gelmiş geçmiş en iii hayatımızda iz bırakan bir anımasyon filmii… dvm ını bekleriz

  17. Cuma, 13 Kas 2009 zamanında 04:23 | #17

    BAYILDIM SUPER YA AMA ILK BUZ DEVRI DAHA KOMIKTI AMA YINE IIDI.TURKCE DUBLAJLI OLSA IDI DAHA EGLENCELI OLURDU AMA COK MERSI

  18. jamada9987
    Cuma, 19 Mar 2010 zamanında 18:17 | #18

    Bence süper 3 D sinemasına gittim süperrrrrrrrrrrrrrrr aksiyon kömedi macera süper bu filmmmmmmmmmmmm

  19. nurcan
    Perşembe, 25 Mar 2010 zamanında 18:11 | #19

    bu harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  20. samet
    Pazar, 28 Mar 2010 zamanında 01:34 | #20

    süper bişe harkiaaaa

  21. mustafa
    Pazar, 28 Mar 2010 zamanında 11:19 | #21

    çok süperr yhaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  22. mustafa
    Pazar, 28 Mar 2010 zamanında 11:20 | #22

    hele hele -hanım hanım bunlar benim yavrularım demesii

  23. mustafa
    Pazar, 28 Mar 2010 zamanında 11:21 | #23

    yaaaaa facede paylaşılmıomuuuu

  24. alev
    Cumartesi, 01 May 2010 zamanında 11:03 | #24

    bu film super mutlaka herkez izlemeli. ben 18 yaşıma geldiğim halde izliyorum yaaaaaaaa…

  25. meloş
    Cumartesi, 01 May 2010 zamanında 11:08 | #25

    filmi izledim çok güzeldi, ve bu ara alev bini tanıdınmı? ilk okuldan bana hep meloş derdin, ve 18 yaşıma dün girdim insan ara aşkolsun yaaaaaaaaa

  26. eda
    Cumartesi, 01 May 2010 zamanında 20:40 | #26

    süüüüüüüüüüüüüüper

  27. oğuzhan
    Pazartesi, 10 May 2010 zamanında 11:35 | #27

    süüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüper

  28. aminenur
    Pazar, 16 May 2010 zamanında 15:35 | #28

    süper yaaaaaaaaaaaaaaaa izlediğim en güzel animasyon

  29. dilan van
    Perşembe, 20 May 2010 zamanında 15:08 | #29

    çok güzel bayıldım resmen harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bu

  30. son
    Pazar, 06 Haz 2010 zamanında 22:51 | #30

    gerçekten süpermiş :)))))

  31. RAMBO
    Cumartesi, 12 Haz 2010 zamanında 18:21 | #31

    Sonunda buldum süper pir filim diyere sitelerin bazıları iyi gösteriyo vede süper gösteriyo buda öyle bu 2 izleyişim süper bir filim

  32. hallibo
    Pazar, 13 Haz 2010 zamanında 14:57 | #32

    hep aradım bulamadım ama bu sitede izledim sssssssssssüüüüüüüüüüüüüppermişşşşşşşşşşşşşş!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  33. zafer
    Perşembe, 15 Tem 2010 zamanında 15:26 | #33

    çok komik çok güzeldi

  34. AZRAIL1.5
    Çarşamba, 11 Ağu 2010 zamanında 12:41 | #34

    ACAYİP KOMİK.İZLEMEYENLERE TAVSİYE EDERİM.ELLERİNE SAĞLIK ADMİN :)…..

  35. OnuR.>C
    Çarşamba, 18 Ağu 2010 zamanında 15:21 | #35

    çok bekledim ama güzeldi.

  36. aytunc
    Cumartesi, 23 Eki 2010 zamanında 20:30 | #36

    bu film in yarısı açılmıyo başa sarıyo

  37. Umut
    Cumartesi, 23 Eki 2010 zamanında 22:24 | #37

    calısmıo reklam cıkıo

  38. Salı, 26 Eki 2010 zamanında 18:59 | #38

    Umut :

    calısmıo reklam cıkıo

    Film çalışmaktadır. “MovShare” yazısına tıklayıp deneyin bide.

  39. senay parmaksız
    Cuma, 05 Kas 2010 zamanında 13:15 | #39

    CALISMIYOR REKLAM CIKIYOR

  40. Pazar, 07 Kas 2010 zamanında 18:25 | #40

    senay parmaksız :

    CALISMIYOR REKLAM CIKIYOR

    Reklamları kapatmak için butonlar oluyor onlara basın. Onlarıda ben mi öretecem :D

  41. melek
    Cumartesi, 13 Kas 2010 zamanında 02:24 | #41

    izleyemiyoruzzz yaaaa donup duruyo ve kızım başımda ağlıyooo……..

  42. ibazel
    Pazar, 12 Ara 2010 zamanında 21:10 | #42

    MANYAQ İŞİ

  43. kaan
    Pazartesi, 13 Ara 2010 zamanında 22:57 | #43

    harikaaaaaaaaaaa

  44. kemal
    Cumartesi, 16 Nis 2011 zamanında 20:16 | #44

    filmi yarı izledim ve tekrar izliycem eylenceli güzel bir filim olmuş

  45. arzum
    Cuma, 19 Ağu 2011 zamanında 23:12 | #45

    süper

  46. arzum
    Cuma, 19 Ağu 2011 zamanında 23:13 | #46

    harika

  47. berat
    Perşembe, 27 Eki 2011 zamanında 19:59 | #47

    5izleyişim

  48. kafkas
    Cuma, 08 Haz 2012 zamanında 17:51 | #48

    güzel

  1. şimdilik geri bağlantı yok