Hazine Avcıları Tarzan TRANSCENDENCE Robocop Çocuk Büyütme Rehberi Dhoom 3 Lego Galaksinin Koruyucuları Efsane Beşli Suç Çetesi Ölüm Yarışı 3 Yarışcı Doğanlar Türkçe
Ana Sayfa > Korku Filmleri > Sıradışı – Dramatik Korku Filmi

Sıradışı – Dramatik Korku Filmi

Pazartesi, 29 Eyl 2008 yorum ekle yorumlara git

Sıradışı Dramatik Korku Filminin Türü Gerilim / Dram..Filmin Vizyona Giriş Tarihi 6 Nisan 2007..Filmin Yönetmeni Mennan Yapo..Filmin Senaristi Bill Kelly..Filmin Görüntü Yönetmeni Torsten Lippstock..Filmin Müzik Yapımcısı Klaus Badelt..Filmin Yapım Senesi/Ülkesi/Kaç Dk Sürdüğü 2007, ABD , 110 dk..Jüri Puanı 100 üzerinden 85..Filmin Oyuncu Kadrosu Sandra Bullock (Linda) , Julian McMahon (Jim) , Nia Long , Amber Valletta , Marcus Lyle Brown (Bob) , Jason Douglas (ER Doctor)..Filmin Kısa Özeti Linda ve Jim, birbirleriyle uyum içerisinde mutlu bir çifttir. Fakat çiftin saadeti hiç te uzun sürecek gibi gözükmüyor. Linda, kacasının bir trafik kazasında öldüğü haberini duyunca Dünyası başına yıkılır. Ama bu durum çok da uzun sürmeyecektir.Çünkü Ertesigün Eşi Jim hiç bir şey olmamış gibi çıkagelir..Acaba Bütün bu olanlar bi yanılma,hayal midir ?, yoksa bir önsezi midir? Linda, belki de olacakları önceden hissedebilen bir önseziye sahiptir. Bunun farkına varması ile başına gelecek bu trajediden kaçınmak için elinden gelen herşeyi yapmaya çalışacaktır..

Bu film internetten kaldırıldığı için sizi daha güzel bir filme davet ediyoruz. Karabasan 3 filmi izle.

Film çalışmıyorsa lütfen en alttaki yorum bölümüne yazın, hemen düzeltelim..!
  • Facebook
  • Twitter
  1. bakardy
    Çarşamba, 01 Eki 2008 zamanında 20:34 | #1

    çok güzel bir film ve site tşkler.

  2. temel
    Cuma, 17 Eki 2008 zamanında 03:44 | #2

    Mennan Yapıcı(YAPO)dan yani Hollywood daki TÜRK yönetmenimizden mükemmel bir Sıradışı film…

    Şiddetle TASİYE EDERİM…

  3. yeğmur
    Cumartesi, 18 Eki 2008 zamanında 06:28 | #3

    hüzün korku hepsi bi arada çok güzel

  4. handan
    Pazar, 26 Eki 2008 zamanında 23:27 | #4

    cooooooooooooook guzelmıs tsklerr

  5. nilda
    Cumartesi, 15 Kas 2008 zamanında 18:14 | #5

    çok güzel acı ve tatlı gibi hüzün dolu bi film tavsiye ederim

  6. alew
    Çarşamba, 22 Tem 2009 zamanında 14:29 | #6

    İNANILMAZ BIR FLIMDI

    MUCİZELER VE YASAMIN SIRRI…

    ÇOK GUZEL BIR FLIMDI BENCE HERSEYE RAGMEN ASK KAZANDI…

  7. serwer
    Pazartesi, 12 Eki 2009 zamanında 14:54 | #7

    üzüldüm çiftlerin ayrılması çok acıklı oluyo.sonunda çok duygulandım kadın hamile , onun için bi teselli olması açısından çok iyi olmuş.

  8. banu
    Cuma, 08 Oca 2010 zamanında 18:45 | #8

    harika izlerken tüylerim ürperdi, bütün çiftlerin mutlaka izlemesi gerek.

  9. cinar cin
    Cumartesi, 30 Oca 2010 zamanında 07:41 | #9

    filmi yakinlastir diyorum film bana bakiyo ben filme bakiyorum 2,5 santimlik pencereden mi seyredecem ben bu filmi ?

  10. banu yel
    Çarşamba, 17 Mar 2010 zamanında 16:18 | #10

    çok etkilendim hatta dayanamayıp ağladım.

  11. ecem
    Perşembe, 10 Haz 2010 zamanında 16:38 | #11

    süperdiii..çok orjinaldi konusu falan

  12. beyza
    Perşembe, 24 Haz 2010 zamanında 22:18 | #12

    bence bu çok güzeldi bizim türkler böyle bir film yapamazdı bence

  13. beyza
    Perşembe, 24 Haz 2010 zamanında 22:22 | #13

    türkler çok acayip korku filmmi yapıyor öteki ülkeler gibi yapamıoy

  14. zehra
    Salı, 29 Haz 2010 zamanında 22:38 | #14

    harikaydı..

  15. İbrahim
    Cuma, 02 Tem 2010 zamanında 14:11 | #15

    Kız Arkadaşım Önerdi Die İzliyorumm .. İNş. İi Bi Filmdir Zati Kötü Olsa Bile İi dir :P:D:D:D

  16. by ukala
    Cumartesi, 03 Tem 2010 zamanında 19:18 | #16

    KIZLAR SAPITMAYIN

  17. zbyd
    Pazar, 01 Ağu 2010 zamanında 17:27 | #17

    müthiş bi film sonu çok hüzünlü zaten sandra bullock hayranıyım onun için seyrettim birazda ama iyiki izlemişimm

  18. rex
    Cuma, 02 Eyl 2011 zamanında 16:52 | #18

    Ya sonunda tüm günler bitince uyanıyo hamile kalıyo bişey anlamadm sonundan

  19. fatoş
    Salı, 11 Eki 2011 zamanında 17:33 | #19

    hayatımda etkilendiğim en güzel film….
    tavsiye ederim herkese..

  20. mehmet
    Çarşamba, 04 Oca 2012 zamanında 23:22 | #20

    harika bi film …

  1. şimdilik geri bağlantı yok